mandag den 27. april 2015

FREE THE PITS

Nu forstår vi, hvorfor vi elsker Miley Cyrus så meget. Miley Cyrus har på det seneste ladet sit armhulehår gro som I kan se på billederne. Og hun har intet problem med at udstille sig selv og sit hår. Jeg synes, det er så cool, at hun ikke giver en fuck for, hvad andre tænker, og ja, folk snakker om det, og de er oprørte, men for det er jo forhelvede hendes armhuler.

Andre kendisser, vi har set gøre dette, er f.eks. vores alle sammens vidunderlige Julia Roberts og Madonna.
Men på det seneste er det også blevet noget af en trend ikke at barbere sig under armene. Eller i hvert fald ved at blive. Konceptet "Free the Pits" er noget jeg holder af, og jeg glæder mig til, at alle igen kan have hår under armene uden, at det er underligt. Fordi det er sådan her det sker. Jeg overvejer allerede at lade det hele gro, og bare gå fuldstændig i hippie-mode. Men det fede ville være, hvis det stoppede med at være underligt, og i stedet blev normalt, eller i det mindste noget andre folk var ligeglade med?
Et andet koncept er at lade håret under armene gro + at farve håret i en crazy farve, så man lægger ekstra meget mærke til det. Hvor cool er det? Det udstråler "Jeg er perfekt, som jeg er" og "Jeg har intet problem med, at du ser det, det er faktisk noget, jeg vil have dig til at se". Billederne nedenunder er taget fra denne hjemmeside: http://www.howtohairgirl.com. Her kan du se flere billeder fra konceptet "Free the Pits".

 Du kan læse mere om Miley Cyrus og "Free the Pits" HER.
Jeg siger "Free the Pits", og lad os vise verden, at vi også er fucking perfekte med pink armhulehår.

Zandasia



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...