mandag den 13. april 2015

Turne 2015

For omkring tre uger siden var jeg, ja du læste rigtigt, på Danmarksturne med min efterskole. Vi besøgte Nørrebrohallen, Magasinet i Odense, Musikhuset i Aarhus og en masse efterskoler. Vi holdt ti koncerter i alt og med temaet 'Daniel Lanois'. Jeg kan godt fortælle dig, at jeg ikke vidste, hvem det var, men han er altså en canadisk producer, som har arbejdet med både U2 og Peter Gabriel.

Det er mig i den, noget jeg først indser nu, alt for korte, hvide kjole i mit bands sang 'The Maker'-'Don't Give Up'-mashup. Sygt spacede sange, men jeg lærte at holde af dem.
Her har vi sangen 'Where Will I Be'.

Det her er så intronummeret 'Indian Red' - så så man lige mig i rød bandana og sorte shorts (til højre)
Her har vi så igen 'The Maker' - 'Don't Give Up'.

Så har vi mit sidste nummer 'One' af U2. Sindssygt fedt nummer.
Og endelig; Slutnummeret 'Sledgehammer'. Billedet er faktisk taget fra vores turneafslutning, så det hele var pænt hektisk og alle var oppe og danse, og jeg ved ikke hvad.

Der blev taget så mange billeder til turnéen, og jeg ville gerne vise billeder og videoer af dem alle, men jeg tænker, at hvis du har lyst til at høre alle numrene fra en af koncerterne i Odense, så ligger de på youtube, og hvis du klikker HER, kommer du direkte ind på en playliste.

Det hele var en helt sinddsyg oplevelse, og på de fire dage vi var afsted, fik vi mindre end ti timers søvn i alt, og vi kørte alle sammen på sukker, og vi fik spillet steder, hvor alle mulige kendte har spillet. Det var vildt.

Zandasia

3 kommentarer:

  1. What a fun post! I enjoyed reading it! Would you like us to follow eachother on GFC and keep in touch?
    Have a great week ahead!
    xo from italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you very much. Yes totally.

      Slet
  2. Det lyder virkeligt fedt, kunne bestemt godt finde på at smutte på Youtube og høre nogle af numrene. :)
    Har du overvejet at få Bloglovin'? Er helt på med hensyn til, at følges, men jeg tjekker ikke ret ofte min GFC eller Google+ da jeg primært bruger Bloglovin', men skal da nok følge, er bare federe at jeg rent faktisk får set dine indlæg! :)

    // randomdanishcitizen.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...