søndag den 12. april 2015

* Hej verden *


Jamen goddag "verden" eller nok rettere de enkelte personer, der nu engang får klikket sig ind på min blog. Jeg blogger om mode, makeup, mig og mit liv, osv, ligesom så mange andre. Og der er også mange andre, der også er virkelig seje og specielle, men dog er de ikke mig. Så tillykke, du har fundet den rigtige blog at læse. 

Jeg tænker, at siden det er mit første indlæg, vil jeg komme med fem facts om mig selv, som I nok er ret ligeglade med, men jeg kan godt lide, at der ligesom er lagt et grundlag for, hvad der kommer til at foregå mellem os af kemi.

1. Du kan kalde mig Zandasia eller Clara eller egentlig, hvad du har lyst til. 
2. Jeg er femten år gammel, hurray for ungdommen.
3. Jeg går lige nu på efterskole på Fyn, men ellers er jeg dyb sjællænder.
4. Med hensyn til min stil matcher den mit humør. Jeg kan være københavner-sort den ene dag og Californien-blomstrende den næste. 
 5. Jeg har haft en blog før, under navnet cwft, og det kørte ret godt for mig, men jeg slettede den, da jeg startede på efterskole. Jeg var så bange for, at nogle ville finde den og gøre grin med mig. Og jeg fortyder det virkelig. Ja, det var en helt utrolig pinlig blog (men hvad kan man ellers synes om sit tolv - trettenårige jeg), men jeg havde puttet meget arbejde ind i den, og nu er det hele væk. Det er en  af grundene til, at jeg vælger at starte én igen.

Ja, så meget for førstehåndindtryk.

Zandasia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...