mandag den 20. april 2015

Nice 2015

I påskeferien tog jeg lige et smut til Nice med min dejlige kæreste og hans familie. Dog kun fra torsdag til mandag. På vej derned så jeg for første gang Alperne, hvilket var sindssygt flot! Jeg blev meget overrasket, da vi ankom i lufthavnen, og der var palmer! Steder med palmer kan jo kun være gode.
Fredag
Første dag var vi på stranden og sole os, og jeg blev virkelig brun den halve time vi lå der. Min kæreste og jeg var endda i vandet! Koldt, men det skulle jo gøres. Derefter tog vi ud og shoppe i Nice's gader, og om aftenen tog vi ud og spise indisk. Faktisk min første gang på indisk restaurant, meget underligt, men god oplevelse.

Lørdag
Næste dag tog vi igen på stranden og ud og shoppe. Vi fandt en dansk Tiger-butik, hvor de ansatte havde "Spørg mig"-trøjer på! Vi snakkede udelukkende dansk til dem, men de ignorerede os. Forståeligt, haha. Om aftenen stod den på italiensk.

Søndag
Søndag gik vi direkte til shoppingen, dog denne gang med en mere træt kæreste. Og om aftenen med, selvfølgelig, fransk. Jeg fik blåmuslinger, efter at have spildt min cola udover det hele, og siddet helt flov foran den italienske tjener, der blev ved med at sige, at han ikke forstod, hvad jeg bestilte. Men det smagte godt. Mandag tog vi så hjem om morgenen, og direkte videre til efterskolen.
Fantastisk ferie fyldt med kærlighed, oplevelser og grin. Ligeså snart jeg havde sat mig ind i bilen, hjemme i Danmark, ville jeg bare tilbage.

Zandasia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...